אחוזת אילן - צימרים לזוגות
תפריט ניווט

צימרים לדתיים בצפון

אתם אנשים דתיים /ואו שומרי מסורת ואתם מחפשים מקום טוב שבו תוכלו להעביר את החופשה הזוגית הקרובה שלכם? אם כך, בוודאי תשמחו לדעת שישנם מקומות שמתאימים בדיוק אליכם, והאמת היא, שאתם תרגישו מאוד בנוח במקום כזה. אחד מהקשיים של זוגות דתיים שיוצאים לחופשות זה כל נושא הכשרות, ואין ספק שזו הייתה הסיבה לכך שהצימרים הדתיים החלו את פריחתם. אם גם אתם מחפשים מקום שתוכלו להגיע אליו ולהיות בטוחים שהכול כשר בו ונוח לשימושכם, הרי שאתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו לא מעט מקומות בצפון שיענו על הדרישות שלכם.

 

גם דתיים יכולים להנות מצימר מותאם

מעבר לנושא הכשרות והאביזרים השונים שקהל היעד הדתי מצפה למצוא במקום החופשה שלהם, קיימים עוד קריטריונים שיכולים לעזור לכם לבחור את במקומות המתאימים לכם ביותר. כמו שאתם בוודאי יודעים, לצאת לחופשה בישראל זה לא תמיד דבר זול, ולכן טבעי שתרצו גם אתם למצוא צימרים שנעים בהם, שהמחיר שלהם נוח ושהם מספיק נקיים. כדי לבחור נכונה, כדאי יהיה לקרוא את חוות הדעת של האורחים האחרים במקום, כי כך תוכלו לדעת מראש שהבחירה שלכם היא אכן בחירה טובה.

 

כמה עולה "צימר דתי"?

בין אם אתם מחפשים אירוח לדתיים ובין אם אתם מחפשים צימרים אחרים, אין ספק שנושא המחיר מעניין אתכם, כי מי מאיתנו לא בודק את המחיר לפני שהוא יוצא לחופשה? תוכלו לעשות השוואת מחירים בין מספר אפשרויות באזור הצפון בקלות רבה, כי בימינו לכל מקום שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו יש אתר אינטרנט עם אינפורמציה רלוונטית.

 

אחוזת אלין - מידע כללי

מספר צימרים

1

להזמנות

דוד

מיועד ל

זוגות בלבד

מיקום

גליל מערבי

ביסס האירוח

לא כולל ארוחת בוקר

סוג הצימר

סוויטות

חניה

חניה פרטית

אינטרנט

יש אינטרנט

לציבור הדתי

בית כנסת בישוב

בריכה

בריכה פרטית

ג'קוזי ספא

ג'קוזי ספא חיצוני

גישה לנכים

אין

 

צימרים לדתיים בצפון

צימרים לדתיים בצפון - אחוזת אלין

 

 

 

 

 

 

 

 

אחוזת אלין
רח' הכרמל 88, מעונה, מיקוד. 25920
david@grafitys.co.il

הפעל נגישות